30/5 - 12.00

God morgon alla underbara!
vaknade för typ över en timma sen^^ för pappa kom in med frulle så va man tvungen att vakna och käka.
kunde sedan inte somna om, men de skulle jag kunna göra nu för jag är mer än dödstrött men ska snart börja städa rummen.. tråkigt!
men innan så sitter jag och kollar på avslutningskläder, fast jag vet inte riktigt vad jag är ute efter.
bäst att fortsätta kolla så man kan smöra lite för mamma hihi (a)
aja nu ska jag smsa och väcka sömntutorna Panto&Linda, och sedan be folk skicka bilder från balen hihi.
Aja dags för fortsätta på det andra grejorna än sitta här och blogga som är helt meningslöst vissa stunder.
så PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0