<3

Tack netto för din fina design<3
du är så söt gumman!

lite mer ska fixxas men inte idag!

idag har jag inte gjort något vettigt, vaknade upp brevid panto.
mysigt, sen drog hon hemåt och jag fortsatte sova.
när jag väl vaknade skulle jag ta en varm dusch men ikke sa nikke varm vattnet funkar inte idag heller.
så det vart en snabb kall dusch uschusch.
har pluggat inför mitt kommande prov, bra jenny!
Den här veckan har jag däremot en del att göra känns det som.
iaf inom skolarbetet inte mycket utanför iaf.
Måndag- plugget sen venne
Tisdag- plugget sen stan med Panto&Koffe iaf och Linda(?)
Onsdag- Plugget=friluftsdag-.-
Torsdag- plugget sen jobba.
Fredag- plugget=sista dagen för betygsättning typ, sen chill är troligtvis ensam hemma då.
Aja nu ska jag hoppa i sängen och vänta på sms från älsklingen.
god natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0