åh

En enda blick och jag är förlorad
När han ser mig i ögonen darrar min själ som ett asplöv i vinden och mitt hjärta slår så snabbt och så hårt att jag tror att det ska sprängas
En sekund så kort, men ändå så fylld av mening
Kan detta vara det jag så länge sök efter? Eller är det inget mer än inbillning? En illution skapad av en älskandes hopp om en framtid fylld av kärlek som varar för evigt
För en kort sekund fylldes mitt hjärta med allt gott som finns på denna jord
Jag var i himmelen
Jag ville sjunga, dansa och skratta Krama, kyssa och älska
Men en sekund är så kort, så innerligt kort
Och i samma stund som hans ögon skiljdes från mina, föll jag till
marken
Jag ville skrika, gråta och slåss
Jag ville hata ljuga och förstöra.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0