All we need is just a little patience

usch har mycket och göra och ändå så sitter jag här.
har försökt förstå mig på provet jag har imorgon, usch fattar noll eller jag skulle nog förstå om jag läste igenom papprena ordentligt. men det tar jag imorgon orkar verkligen inte nu.
iaf så kom jag från ett långt varmt bad nyss och sitter nu i min älskling's stora mys tröjja hihi.
Lite snabbt måsten i veckan;
Måndag- Plugget= Prov, 2 Redovisningar
Tisdag= Redovisning och möte-.-
Onsdag= vara med älsklingen(?)
Torsdag= Skola sen Bal
Fredag= Lediga!
Lördag= Ensam hemma + odenplan för kolla på Mike's spelning!
Söndag= sova
aja blir bara trött av mina "jobbiga" planer haha!
God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0