din mamma

Jag,Panto&Sofie var på Mike's spelning idag som var hur kul som helst!
men dom var as duktiga, speciellt trummisen som tar alla trummisar jag någonsin sett upp till så är han min nya idol!
aldrig har jag sett någon så grym på trummor, stor applåd till er!
Efter spelningen drog vi till Centralen för att käka, doonken vart det på en parkbänk haha!
Efter det drog vi till Tumba och skulle egentligen vara med Andy och gänget men ont om tid för panto skulle vara hemma vid 1 så då kändes det bara meningslöst.
så jag drog hem och panto&sofie hem till Panto för att slagga där, vart ckså erbjuden till det men är ju ändå ensam hemma så varför inte dra hem och njuta några tim utan sina päron?
dom lär väl komma hem om ett par tim skulle jag tro, får se om Hoffe orkar komma och göra mig sällskap.
får se, får se.
nu ska jag iaf. spela = nörd i know.
men men
PUSS, hoppas ni hade minst lika trevligt som jag hade idag.


bild på Mike&bandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0