friday

jag älskar att vara ledig då kan man verkligen andas ut och göra vafan man vill!
idag har jag iaf. städat båda rummen och börjat på mitt tal i eng och solat på balkongen.
mamma kom hem för en stund sen och då gick pappsen och jag ner för att se på nya bilen, fräsch var den haha
lätt bättre än förra, sen gick vi hem igen och tog ett glas skumpa och käkade jordgubbar för balen igår och för mamma's nya jobb!
grattis mami<3
idag ska jag & pappa iväg en snabbis och handla färgpatroner till datan, hyra filmer nog och lite sånt.
ska bli skönt med en slapp hemmakväll, imorgon ska man däremot ut wihu!
spelning på odenplan, najjs som fan :)
aja dags att sätta sig på balkongen igen mamma ropar, undra vad hon vill (?)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0