glädje

"skon fastnade i leran, jocke slänger ner tallrikar i sjön och får fiska upp det, spelar trummor på kastrullerna och lite naket i det hela"

Tjenare!
idag kom jag i tid till skolan, fick sällskap till skolan utav Linda&Johan, och även utan Sofie&Jocke väntade vid Åvägen på mig, sötisar.
Gick till skolan och packade lite grejjer, sen drog jag&jocke iväg till skogen för att ha Friluftsdag,
allt gick super bra tills vi kom till Andreas station - laga mat.
haha gud så mycket skratt vi fick i oss, men nådde endast G+ i det för jag&jocke inte hade nå kunskaper om matlagning i skogen osv. men tack för all glädje du ger mig Joakim du är en underbar vän<3
Men vafan vi är nöjda=)
Efter vi varit ute i skogen ett par tim så vandrade vi tillbaka, var då med Jennifer,Panto,Linda,Sofie och Jocke.
Mobbing mot jennifer haha och sen var jag också på och slängde vatten på henne osv. haha!
Riktigt kul dag och vädret var ett stort + i det hela, vattenkrig i skolan imorgon dessutom!
Aja efter skolan tog jag sällskap med Sofie till stan för att jobba men innan det tog vi oss en glass ute i solen och snacka allmänt. Sen hämta morsan mig och drog till jobbet, usch.
efter det vart det Vårullar och ris jaaammii.
Aja dags för duschen nu luktar bajs äkligt!
HAHA, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0