how to love a women

Show me how you feel

Kvällen har varit riktigt skön, hel lugn tilloch börja med.
Har solat,badat och bastat idag som var sjukt skönt och avslappnande, behövde det verkligen.
Kom hem då vi grillade, jamii och fika osv.
Sen myste jag ner mig i sängen och har glott tv hela kvällen, tills Jerry ringde mig ett x antal gånger, och Igge smsa mej att komma ut.
Vilket jag gjorde, dock var ingen nykter eller jo max var nog mest stabil.
Var med dom ett tag och fick under den tiden massvis med skratt i mig, var social och trevlig hela tiden gullig som jag är. Fick träffa min kära Crackbroé också! underbart =D
Så nu sitter jag här igen och ska snart slagga ska träna imorgon, usch va tråkigt men måste tyvärr.
Sen blir det fira Morsdag och sen måste jag plugga stenhårt har jätte lite kvar.
Men ja nu väntar sängen, lång dag imorgon.
men innan jag lägger mig ska jag smsa med min älskling lite.
God natt på er<3


Kommentarer
Postat av: Florence

God natt!

2008-05-25 @ 00:53:34
URL: http://floor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0