i found my happiness in you

you and me<3

Hann inte blogga igår eller hann och hann det fanns ingen tid för att blogga enklare sagt.
först var jag i plugget som vanligt, drog under samlingen med Sofie&Jennifer och åkte till Skärholmen för att handla lite och ta oss en mjukglass i det härliga vädret. Fick med mig en kjol och bikini hem, som behövdes.
Åkte till Hallunda där Jennifer fick hämta sina balskor som var as snygga!
Och även mamma hitta sig ett par skor som hon fick sig till morsdags present, osv.
Drog till mig en snabbis och tog en glass, bytte om och drog till centrum för möta Panto, sen till Tumba igen hem till jennifer endast hon&jag, käkade där och träffade hennes underbara lilla syster Nova som har växt så galet mycket under den korta tiden.
Efter det drog jag,jennifer och panto till mig för glo film men kolla endast en stund för sen blev Panto hämtad och jag&jennifer drog till Alan för att liva upp stämmningen lite, kul vare iaf! haha.
Efter det så åkte jag&jennifer gemensamt till Tumba stn där hon gick hem och jag åkte till Salem C för att vara med min kära pojkvän och sova där, även Anton slagga där.
Kom till älsklingen typ vid 3 tiden och myste oss sedan ner i sängen för att se på Sagan om Ringen, haha.
Somnade sist av alla men men och vakna först haha.
Och så idag vaknade jag där då innan 12 tiden helt död men sjukt pigg, tog sig en stund innan dom andra orkade gå upp. Käkade frulle, lyssna musik osv. sen följde dom mig till bussen och nu sitter jag här och väntar på Jennifer men ska snart till centrum för handla cigg, sen blir det bad&bastu mysigt och även grillning för den delen tror jag!
Aja dags att kila nu, ha en bra lördag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0