i'm yours

One more kiss could be the best thing
Or one more lie could be the worst

jahapp idag började min&panto's diet, usch vad tråkigt!
inget jag föreslår att man ska göra, man ska trivas med sig själv, men för att göra det måste man kanske offra en del dåliga ovanor, som jag har mina haha!
Annars har dagen varit bra, fått en del gjort, no:n helt klar och även matten imorgon!
WIHU, satt och pluggade med lindorna efter lunchen i typ 1,5 tim usch va jobbigt.
aja nu har jag provat balklänningen och skor och allt det där, känner mig nöjd.
rosa-limo är även fixxat,lite ballt sådär:)
aja dags för glo film nu, orkar inte göra något ska ut med mackan också en stund snart! haha
PUSS
Även en liten bild på min sötnos<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0