i'm yours

I'm forever yours

Senast jag bloggade var i skolan, somsagt gjorde prov efter skolan vilket gick helt okej.
tog längre tid än väntat tog en timma typ och skulle tagit max 20 min.
men men så vart det inte.
Hade världens humörsvängningar idag men whatever sista gången jag har Pms i KUNSKAP!
Aja efter det tog jag&panto&linda bussen till Alby och därifrån t-banan till skärholmen för att handla lite.
Panto&Linda klippte sig även där, båda vart super duper snygga! wowowo
watch out guys! haha
Sen köpte panto underkläder, as balla!
Skulle slänga in en bilder på mina inköp men det får bli när jag har batteri till kameran.
Köpte iaf. : Blommigt volanglinne från Gina tricot hur söt som helst, Ett vitt sommrigt linne med v-ring från lindex och gula underkläder därifrån också.
mer vart inte inköpt, för jag ska iaf. imorgon eller fredag till stan och handla morsdags present och naglar och sånt till balen nästa torsdag!
Nu tänkte jag iaf slänga upp en bild på Hoffe&Anton från 17 maj då dom hade spelning!
PUSS
image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0