I've got a crush on you

jag har världens finaste pojkvän<3



kortfattat om eftermiddagen, var och handlade massa stuff med pappa efter det åkte vi hem.
sen åkte mami&papi iväg ett tag och under tiden så fråga hoffe&anton om dom kunde komma, visst kunde dom det.
sen kom päronen och efter en stund älsklingen&anton, panto kom sedan också.
kollade film, var ute, käkade osv. hade vi för oss ikväll.
vid halv 1 tiden så skjussade pappa hem folket och sen hem igen och har glott på filmen 'hajen' som suger hästballe, haha usch filmen är så jävla förutsägbar!
Aja fick massa söta sms av älsklingen som gör mig ännu mer galen i honom
ja jag har världens finaste pojkvän<3
och nu väntar hoffe's tröjja på mig för att gå och borsta tänderna och allt.
sen väntar sängen, hoppas på sol imorgon så man kan sola hihi!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0