trött tröttare tröttast

Vaknade imorse till min stora förvåning vid 6-tiden och var överlycklig och fick för mig att det var söndag.
till min store besvikelse så fick jag ett sms vid halv 8 tiden typ av Hoffe och då vaknade jag upp på riktigt..
det var inte söndag, det är måndag!
fyfarao säger jag bara, trött som jag var gick jag upp iaf och släpade min stora häck till tumba stn föratt möta panto, efter en stund så dyker älsklingen upp och är påväg hem som redan har slutat?! ja då vart jag ännu tröttare och hade världens lust att krypa ner i hans väska och följa med honom hem.
aja, drog till biblan och låna Batman! skola igen läste, lunch och sen föreläsning, och redovisning i bilden som gick suuuper! wihu!
Aja fick en del gjort och mer ska göras-.-
var i tumba c med linda snabbt efter också och hjälpte henne hitta bikini, som gick också bra!
men gud så snygg som människan är så kan inget sitta fel, aja dags för john blund nu tills maten kallar!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0