whatever

little miss sunshine

Vaknade med solsken i ögonen, shit hade försovit mig igen.
tvingade upp mig med världens halsbränna och kroppen så seg den bara kunde bli.
gick till bussen och tog bussen till Tumba stn där jag stod och vänta på Panto,Jocke&Sofie.
Under tiden kom en viss pratglad snubbe som ja panto fattar, lite kul faktiskt.
trevlig var han men fick lite andra tankar så fort jag fick reda på vem det var^^.
Sen kom dom och även Andy som satt och käkade frulle påväg mot jobbet, lite mysigt.
Gick till pressbyrån där vi träffade en härligt glad Tom, som erbjöd skjuss till skolan och så.
Men vi tog oss en promenad ist till skolan, stod och snackade med honom ett tag, sen så kom pojkvännen med hans polare från tåget. lite kul att träffa han såhär på morgonen.
Så stod och snackade med honom ett tag och även en galen Hagen haha!
Väl sen i skolan var man dödstrött hela dagen, bilden helt klar föralltid fick mig ett MVG vilket gjorde mig på bra humör, och NO:n gick väl helt okej ska fortsätta på provet imorgon så har jag VG där, underbart!
Imorgon blir matten helt klar också, så slappande resten av veckan i guess? haha.
Drog tidigare tillsammans med Linda, väl hemma började jag storstäda rummet och sen Kom bästevän och vi satt och kollade på gamla bilder, ååh vad man saknar tillbaka.
Nu är jag iaf klar med rummet skönt! och nu väntar jag bara på Panto som solar, sen blir det leka av oss lite ska ut nämligen :)
aja dags att sluta blogga, men här kommer en tjusig bild på mig, verkligen tvingar fram ett leénde på morgonen.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0