choose me

just stay in the shadow


bloggtorka igår.. (skäms) haha!
nej men skola idag, gick ju bra hade eng red med stefan gick ju helt okej.
sen efter lunchen åkte vi i FoD till moderna museumet, var ju jätte "intressant"
haha, sen åkte jag,linn,elias&jonas till stan och käka donken och gick runt i affärer :) mys!
fick med oss present till emma iaf hihi mys!
Sen åkte jag&linn till mig eftersom hon ska sova här inatt hihi
så två prov imorn kul data & hv .. och sen slutar man en timme senare pga. vi ska ha teater i skolan
jippi.. nej men kul .. kanske
ska nu vara social med linn och käka lite käk sen plugga inför proven
PUSS

p.s jag pratade nyss med min underbara teo som jag saknar något enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0