flygfisken!

hoppsan hejjsan liksom, bara en timme sen idag!
haha men det var inte bara mitt fel, bjerke,orre&dawe var också inblandade, men fick ingen utskällning.. weird..
fick min frånvaro lapp... bara 7,5 tim ! nöjd som fan hahaha!
hade hv men det vart inte mkt till det, satt och snacka med min makrill linn och elias&jonas! haha sköna typer
sen lunch.. FISK ... jävla kattmat asså, så nu har alla mina nära o kära massa fisknamn..
linn&kitty = makriller  natta= mört   jag= flygfisk och oscar = glada laxen och sen resten av killarna en bunt av sillar ;)
så jag har töntat med med dom om det hela dagen haha!
sen busa jag & kim så min väska gick sönder, duktigt av oss =D
sen hade vi no smoking generation typ hela eftermiddagen, inte så tråkigt som jag trodde.
men nu ska jag käka nudlar, ringa lite och sen ska jag&pappa åka till rönninge snabbt för att möta upp min bästis
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0