I have always failed you, so throw away my memories

gårddagen var lyckad, åt god middag hemma först och lite sånt var i kyrkan och tände ljus och sånt man gör på halloween.
efter det så åkte jag till tumba för att möta upp panto och för att åka hem till martin, där vi spela poker eller försökte iaf. och körde ölspelet, dom spela guitar hero = bajs och satt och snacka och sånt, mys!
påväg till bussen påväg hem tappade jag min biljett.. så fick åka gratis ner till tumba och i tumba träffa vi snyggingarna fredde&putte! som även räddade mig då jag fick en remsa <3 thanks
var väl hemma lite efter 1 inatt, och somna direkt var as trött!
vaknade runt 8 imorse då wilma ville ut, sen ringde martin lite efter 10.00 imorse och fråga om jag skulle med till bilmässan men tackade nej. hade säkert varit trevligt :)!
nu ska jag iaf plugga klart min eng, och sen städa här hemma och ut med hunden.
sen är det tv-dags som alltid på söndagar för min del!
PUSS

p.s skola imorgon.. känns ju inte så frestande eller jo att träffa kompisarna, men plugga?
NEJ TACK och ludde har slutat så då känns det ännu mer nej tack till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0