it hurts

för varje gång jag tänker på dig, svider det ännu mer
att jag inte längre har dig vid min sida.
free fallin, låten som beskriver dig.


första skoldagen, som gick super!
känner ingen stress över något ämne, kommer nog klara allt till jul.
datakunskap's prov på torsdag, det ska ju gå bra!
kom hem och segade, drog ut med wilma och sen kom jovana då vi gjorde önskelistor och sånt haha!
drog och mötte erik,patrik&jerry sen, mys!
min födelsedags fest på fredag kommer bli super lyckad!
jag känner det, och dom som kommer åh vad kul! <3
har endel att fixa innan dess, men det löser sig.
ska nu tvätta bort sminket och hoppa i sängen, är super duper trött.
ska ju orka upp imorgon bitti också, så.
god natt & sov gott söta bloggläsare
( kul att det ökar med läsare )

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0