what if i wanted to fight, beg for the rest of my life

What if I wanted to break
Laugh it all off in your face
What would you do?
What if I fell to the floor
Couldn't take this anymore
What would you do

Min söta vän linn sov hos mig inatt, men jag somna tidigt (enligt henne&orre) som vanligt dåra...
Sen imorse så skulle jag ut med wilma som jag brukar då jag precis vaknat, och ja klara knappt gå ett par meter innan mina ben vägra gå, så jag fick sätta mig ner och ta mig hem var helt kallsvettig, likblek och kunde knappt andas.
satan vad läskigt det var! tur gick det över efter ett tag.
Sen väl i skolan jobba jag bra med mitt skåp, sen fick jag,emma&jonas G på maskinprovet höhö!
bara vi ;) hihi pluggis jenny!
Sen var det teater o så i skolan, as kul faktiskt men alla var så töntiga o drog ! -.-
aja whatever, kom hem vid 5 och var på en långpromenad med min wilma och sen tog mig ett varmt bad med ansikt/hår mask! super skönt
och nu ska jag frossa i mig glass & hallon med pappa o kolla film, mys!
ensam hemma imorgon också:)
och träffa teo&mike på lördag! YEEEY
K Ä R L E K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0