alla vill till himmelen men ingen vill dö

gårdagen spenderades med ; jovana&tobbe <3
färgade jovanas hår sen efter ett antal timmar så drog hon, då låg jag&tobbe och bara myste och glodde tv<3
sen vid tolv så kom hans päron och hämtade honom :/ tråkigt ju!
somnade ganska fort igår, var hur trött som helst!
aja idag så ska jag bara ligga i sängen o kolla tv och förbereda mig inför imorgon..
då det är dags för praktik! gud.. vill inte!
ska prata med mamma sen om jag får ta flyget själv till mormor den 24 typ för att få bo hos mormor ett par dagar och få träffa släkten. saknar dom så jävla mycket!
ändrade min plan också angående min 16 års fest grej, det blir bara tjejer ink. tom&jocke.
för det blir för konstigt annars, men inbjudningarna o skit kommer i veckan!
men nu ska jag lyssna musik och ringa kusin
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0