bästevän

lyssnar på - Live, Lightning crashes

dagen gick så jävla långsamt idag att det inte var sant.
trodde aldrig att jag skulle komma hem, tycker ju att tiden går fort när man har något att göra men inte idag inte..
aja, bestämde under dagen att min bästavän Panto skulle komma hit och umgås med mig.
sagt som gjort, kom hem vid halv 5 käkade, sen kom hon med sin egengjorda kladdkaka!
hihi gottigott, sen sega vi här ett tag snackade o sånt, drog ner och handlade och var med jovana&martin en stund :)
sen hem igen och glodde tv och åt mat igen! haha(a)
sen åkte hon hem:/ snyft!
kollade då klart på fulla bettan och desperata hemmafruar samtidigt som jag pratade med min sötnos:D
har lite planer för veckan.
torsdag; praktik -.- sen stan och handla!
fredag; praktik, sen vara med tobbe eventuellt om jag inte ska åka med panto till brandbergen!
lördag; bara vara med min älskling och slagga där troligtvis och kolla hans match oså:)!

ska sova nu, ännu en dag imorgon på bauhaus!
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0