born to be wild

och så var skolan avklarad för idag,
hade sjukt svårt att ta mig upp imorse kom upp 45 min sent och fick springa till bussen, lyckat!
hade datakunskap på morgonen, segt sen fick man sig en härlig utskällning på arb pga KIM!
som jag ogillar, (egentligen inte men gillar att säga det)
snuskig lunch så det var pluggande på rasten inför provet som gick åt helvete -.-
men för tobbe gick det minsan bra haha tur att de går bra för någon på prov;D haha!
rast en stund och myste med tobbe:) sen slut!
nu hemma och ska snart ner till lokalen och fixa lite skit, sen få lite hudcancer! :)
det var ju ett tag sen så stek med jovana,  hörs sen PUSS



juste, har ju namnsdag idag hihi grattis till mig & jennifer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0