bra och dåligt

det finns både för och nack- delar med att vara sjuk.
det som är bra är att man får allt serverat och en massa kärlek hihi
det dåliga är.. att det är hemskt att vara sjuk! och så tröttsamt.
så ja, jag är sjuk, imorse vaknade jag med tårar i ögonen för jag drömde en marddröm.
det var hemskt, riktigt hemskt. sen när ja insåg att jag var likblek i fejjan och halsen var svullen och..
feber då böla jag ännu mer.
tvingade mig till praktiken iaf! och dagen gick bättre än väntat, men var tvungen att ta många raster för att inte tuppa av eller bli för yr.
på måndag flyttas jag till bygg avdelningen, i 3 dagar dom dagarna martin är där.
annars el&belysning som numera går riktigt bra börjar lära mig.
aja slutade vid 16.00 så då pallade jag mig hem frysen som jag var och däckade direkt och sov i ett par timmar.
sen bestämde jag&tobbe oss för att han skulle komma hit och göra mig sällskap
sagt som gjort, låg och kollade tv, pratade, myste.
ja allt sånt, :) och så åkte han vid 12 :/ suck..
klantig som han är, så glömde han sin lur i soffan haha! smart
men nu väntar sängen, jag är sjukt trött och huvudvärken e smått tillbaka och det vill ja inte uppleva.
JOHN BLUND här kommer jag
K Ä R L E K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0