change

imorgon är det skola, middagen blir sen idag för jag varit iväg hela dagen.
duschen blir också sen sen nattdags.
kollade på idol, fyfan vad grymma johan&lars är, love them!
aja, imorgon efter skolan ska jag iaf till tullinge och umgås med käraste nette hihi
mysigt som bara den och sällskap mot henne får man ju också höhö
vad mer hade jag att säga... jo juste nu måste nettan eller stina fixa min header här.
fan den är 59999990 år gammal ...  i tanken på att nya människor kommit in i ens liv och två st på bilderna har ja knappt kontakt med känns bara så dumt eller aa ni fattar
dumt att hoppas o skit.
men men
nu ska jag slänga i mig palt! sen dusch
får inte lukta usch;)
PUSS
på alla sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0