everything falls down

orsakerna är många
allt händer gång på gång, det finns aldrig tid för endast lycka och uppgång
mår ens bästa vän dåligt, då faller man också
det som hände nu senast det är helt ofattbart, och det som hände innan
men jag lovar & svär stina
jag kommer alltid att stå vid din sida, det spelar ingen roll.
det kommer alltid vara vi mot världen
jag älskar dig från hjärtat, när du inte längre orkar så orkar jag för två
vi tar oss igenom det här tillsammans,
jag vet att du är värd att kämpa för, för så mycket du kämpat för mig.
tillsammans är vi inte ensamma, vi har varandra.


Kommentarer
Postat av: S

Jag börjar nästan gråta varje gång jag läser de här inlägget. (glädjetårar) Jenny helt ärligt, du vet hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag behöver dig så igentligen är det onödigt att jag försöker uttrycka mina känslor i ord vilket jag inte är bra på alls. men jag vill bara att du ändå ska veta att du har gjort mig riktigt lycklig dom senaste dagarna, till och med fått mig att skratta även fast de varit svårt. Du är värd allt och de finns inte något som kan göra att jag inte kommer stå vid din sida tills döden skiljer oss åt. Och jag är den som inte tror på "föralltid" men jag behöver inte tveka en minut när de gäller dig, du & jag tills sista andetaget. tack för allt, jag älskar dig mest av allt.

2008-10-10 @ 01:39:48
URL: http://sti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0