fridaaaay

fredag idag helt jävla underbart!
lyssnar nu på; underoath- the sun still sleeps

skoldagen gick super som vanligt dåra, PÅ GUD att den gjorde det!
hahaha, har skrattat så mycket idag att de är sjukt.
dagens bästa; Nette<3
dagens skönaste; Jenny sluta narra mig! / limpan
dagens mest oväntade; Max&ludde kom till skolan :o
dagens tröttaste; roliga tobbe var trött:(
dagens piggaste; BOB! haha


aja efter skolan tog ja bussen till tullinge och där jag mötte min nette <3
då vi köpte lite gotti gott och var med bob&kim en stund, sen hem till henne och myste!
i love her, sen vid halv 5 hämtade mamma mig och vi åkte och handlade sen skulle ja till kusin men ändrade planer-.-
så åkte hem och då bestämde jag&linda att vi skulle umgås mysigt! och jovana:)
ska snart laga tacos mys och kolla idol med flickorna! <3 syrran kommer imorgon ist
då jag även ska upp vid halv 10 då det är gårdsstädning, hahah
men ska vara social med flickorna nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0