long road

And Im a bad boy cause I dont even miss her
Im a bad boy for breakin her heart

Igår kom min tobbe hit och gjorde mig sällskap, och.. jag har smittat honom med ont i halsen..
bra va? nej fan.. dum jag är!
förlåt!<3
första dagen på praktiken gick ju bra iaf^^ tack vare deras r- rum hihi!
och sen var alla jätte trevliga oså:) slutade 4 och då klampade jag hem med mina über snygga arbetskläder!
då jovana mötte mig, juste hon följde med mig nästan hela vägen idag till praktiken också!
Men men.. ska ta en dusch strax sen lägga mig i sängen, work tomorrow!
juste.. några nya konserter jag vill se..
Lasse Lindh den 12/12
BLOC PARTY den 24/2 ! fast biljetterna är redan bokade där så!
sen vill jag se Håkan Hellström igen, jag saknar det, såg han fan 3 ggr i somras!
LOVE IT
p.s och så älskar jag min tobbe
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0