lost in time

tjabba tjena!
Sitter här nu och lyssnar på bandit helt nyvaken, däckade efter att jag snackat med tobbe då han skulle på träning.
Så sista skoldagen imorgon då! ska bli lite skönt faktiskt måste jag erkänna haha!
Aja, skolan idag gick ju bra stina var med mig hela dagen, tycker så synd om henne <3
jag finns alltid här för dig!
har haft riktigt kul idag i skolan, jag&bob har tåflörtat hahah as always^^
emma knäckte min rygg också hihi as skönt!
jag är klar med min pall på HV och är typ redan klar med min ritning på mitt skåp som jag ska börja med imorgon!
sen hemåt, då ja satt här ett tag & snacka med sötnosen sen sov somsagt.
ska snart fixa käk för mamma & pappa är nere och fixar i lokalen, kom på att jag skulle fixat mina praktikpapper..
men det har jag inte gjort, bra där jenny! aja
imorgon så ska jag&joakim hälsa på gamla skolan, sen mot kvällen skulle jag ha slaggat hos natta egentligen men ändrade planer! ska på bio med jocke&jennifer mysigt!
hoppas på att få träffa syrran snart också, sen på lördag hoppas jag på att min sötnos tobbe kommer hit:)
vi kommer ju inte ses mycket alls nu när det är praktik sen ska han utomlands -.- fusk!
så PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0