over you

I can't waste time so give it a moment
I realize nothings broken
No need to worry about everything I've done
Live every second like it was my last one
Don't look back got a new direction
I loved you once needed protection
You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo



har solat, sjungt karaoke med min jovana.
vi har ätit donken hos henne också, och klippt min pappa's frilla.
som ja.. inte vart så lyckad, men jag ska fixa till det imorgon!
då jag även måste till bauhaus och fylla i min praktik papper, najs.
och ska plugga på till arb provet på onsdag, kul!
aja nu ska jag sova, skola imorgon.
bara att bita ihop!
sista veckan innan praktik och lov
HOLD ON JENNY
/ en glad jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0