sjukanmäld

mamma sjukanmälde mig imorse, och sa åt mig att gå och lägga mig igen och bara sova ut och ta det lungt hela dagen.
vilket jag inte gjort på ett tag, för det har varit massa annat ivägen och förskylning också.
så nu har jag sovit ut och ätit god frukost, håret ska jag slänga upp i en bulle så som det ser ut nu!
haha lockligt som bara den, och fixa mitt rum, byta lakan och allt sånt.
sen ska jag tvinga med jovana på en promenad.
i helgen ska vi hälsa på velma en söt hund från samma kull, sen får vi se om den lilla mysen kommer med oss hem.
på fredag ska ju Tom firas och det värsta eller värsta ska man inte säga ska ju bli kul.
det är maskerad! och jag vet inte vad jag ska vara utklädd till! shet pommes!
aja, det ordnar sig som alltid.
inte nog med det så har jag massa massa massa saker att ordna imorgon och på fredag, säger ju det kan aldrig ta det lungt! o lördag kommer gäster hit och allt åh!
Men men nu ska jag fixa här och ta det lungt
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0