tierd!

min huvudvärk kommer att ta livet av mig!
tur nog är det mörkt ute så.. inge solsken i rummet!
slutade idag vid halv 1 superskönt, fast varför berättar ja inte! hahah
så jag och pappa var och handla lite skit och kollade sedan på skattkammarplaneten!
haha fast ja somna efter halva filmen.. som vanligt
så fick mig 1½ timmes underbar sömn! det behövdes verkligen
kollade sedan klart på filmen och ringde sen tobbe.. men tror ni han svarar eller? -.-
suck.. nej! han har ju träning så det kan ju vara därför liksom:)
aja, min feber sitter ju jätte jääääätte bra nu tills helgen! fuck it
men ja ska kämpa på! hard work imorgon igen, plus att läraren kommer dit -.- suck
aja, sen är det helg!
tobbe gjorde pappa osäker på att ja skulle få åka och parta med grabbsen imorgon, så det blir nog en hemmakväll.
men inte nästa helg iaf!! ska ju vara med tobbe på lördag också:) naaajs
förbi skärholmen måste ja däremot imorgon!
och nu.. ska ja ut på en promenix med grannen jovana
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0