today is a new day

igår så hade jag lite vänner här hemma som bestod av;
linn, jennifer, jovana & linda.g! vi kollade lite tv-program och käkade gott och lite smått och gott.
visade våra viga sidor haha eller inte och sånt.
hade riktigt kul, efter ett par timmar var det dags för tjejerna att rulla hemåt.
då jag&linn passade på att ta en promenad med lilla wilma och träffade på micke som vi pratade med ett tag sen in igen då vi satt och prata och kollade på min bäste väns bröllop! mysigt sen däckade jag.
fick mig en sovmorgon imorse till nio iaf! skönt, käkade frulle sen åkte jag till skärholmen med jovana för att kolla kläder.
hittade inte ett skit! as surt.
så får åka på torsdag och kolla lite.
nu väntar jag på panto som kommer hit!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0