bamseplåster

challoj!
sitter nu hemma med min älskade stina som jag mötte upp i slussen efter skolan.
iaf. skoldagen gick bra men helvetes segt, höll på i hantverken med hönsnät typ och gjorde figurer o sånt skit.
men kul vare iaf. förutom att ludde har jävlats med mig all day long som alla andra -.- haha!
aja pay back time imorn, efter skolan åkte ja till tumba som vanligt där bjerke fick FÅGELBAJS på sig HAHA.
fyfan vad vi garva, sen träffa jag på Tobbe en stund, mys!
sen tåget till stan och handla töjning och ögonbrynspenna sen mötte stina och var och handla choklad.
sen hem till mig så nu sitter vi är som små töntar och stina ska platta håret nu, och sen ska vi ut med smurfen !
hallelujah moment! haha, sen ska jag plugga ma som jag har i läxa, boooring.
aja HV hela förmiddagen imorn sen Sv, KoS och Da -.- tråkigt.
aja nu ska jag vara social
PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0