done!

att jag behöver er är sanningen, men ska jag lägga en lögn över der för att verka stark så behöver jag inte er.

Onsdag kväll.
Skoldagen gick precis som vanligt bra, vilket var superskönt och dagar går ju riktigt fort så.
efter skolan stötte jag på Norén så vi stod och prata ett tag lite trevligt!
sen hem och dra och simma direkt med jovana och efter det gymträning! pfft helt död nu.
juste det roliga i det hela var att jag glömde min mobil vid poolen så jag&jovana fick gå tillbaka till efter vi varit gymma och vart hemma en stund. och så går vi in där så är det 3 helt okej snygga killar, vi ba eeh.. hej , dom ba; ni letar efter den röda telefonen antar jag så det ligger inne i våran omklädningsrum precis vid höger haha!
usch vad vi skämdes, typ ba stod och stirra som cp:n! HAHA typiskt oss.
så nu har jag iaf. gjort jovanas engelska läxa, min artikel i Kultur&stilhistoria är klar, min Ma är klar!
duktig jag är, så nu väntar en dusch sen käk sen sova!
har tid hos ungdomsmottagningen imorgon vid 11.00 usch, men skola innan det och efter, duktig som jag är går jag iaf. till skolan vanligtvis skulle jag vara ledig hela dagen haha!
men kanske beror på söta killen i skolan? ;) vad vet jag hihi
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0