första september

tjenix på er!
idag så försov jag mig, attans!
men väcktes av max då bussen går, så hela morgonen var kaotisk.
missade en lektion på morgonen Datakunskap, men men.
Sen hade vi iaf. Eng och Arbetssäkerhet, och idrott sedan som jag inte var med på och åkte istället iväg med mamma och handlade arbetskläder till mig!
tog ett bra tag att prova allt och sånt haha!
Men nu är det klart och ska idag bara slappa och lägga mig tidigt så jag inte missar bussen imorgon.
Har HV hela förmiddagen imorgon,
Men här kommer in bild så som jag kommer se ut ett x antal dagar i veckan, kul va?
haha eller inte
PUSS



ursäkta att byxorna är uppvikta o så haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tvättar du alltid din egen tvätt själv?

2008-09-01 @ 17:25:55
Postat av: jen

haha synd att du inte skrev namn och så, men ja jag tvättar för det mesta själv, problem? haha

kan berätta hur ja gör också;) eftersom du verkar så intresserad!

2008-09-01 @ 19:17:18
URL: http://onesecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0