fredaaag

jisses! kom en timma sent idag tillsammans med bjerke&max och även ludde träffa vi på i tumba.
inte för att myra brydde sig hon tog det ganska lungt, så det var typ rast direkt då vi kom.
då vart det en kaffe där ute som vanligt, älskar den rutinen!
sen fortsatte jag på min ritning av min pall som kommer bli grym! snart klar, aja i slutet trötta jag&linn så vi larvade oss lite extra och sprang till bygget och busade till det hihi.
juste vi gjorde även klart två lådor alltså bottnet på dem haha!
sen var det slut för dagen och lunchen vänta, mys!
så nu sitter jag hemma och ska städa lite sen vara "barnvakt" höhö.
ikväll så ja ni.. vad händer då? kanske ska ut med jennifer får se eller så blir det hänga med lite annat folk och med natta såklart. får se helt enkelt , killarna kanske ska göra nått kul?
hörs sen
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0