freedag!

middagen&föreställningen r.e.a, var hur bra som helst!
med trevligt sällskap så är allt kul, <3
så tack mamma för gårddagen, jag älskar dig <3



idag då, fredag så jävla najs!
skoldagen gick galant, limpan&jag&nikkepikke fick ju träffa elias söta flickvän:D gud så söta dom var!
ville bara kramas med dom haha!
efter skolan så åkte jag,limpan,bob&kimpan till huddinge där jag&limpan skulle träffa joakim!
träffade på hoffe, trodde jag skulle dö var så jäävla nervös typ, skakade som ett jävla freak!
men de gick ju bra, sen träffa vi jocke och sa hejdå till grabbarna och gick o köpte hårfärg!
och åkte till mig gemensamt, där vi käka mackor och färgade jockes hår, drog o handla goodis och kollade på Mean Girls! najs dudé.
drog till tumba där vi egentligen skulle mött upp jennifer men bajs.
vi stötte på orre&jonte och några till ist, trevligt!
och tog sedan tåget till centralen men innan det träffade jag på världens underbaraste martina!<333
usch vad jag har saknat henne, hon är så jävla vacker den människan att det inte är klokt.
hon&pojkvännen skulle iaf till stan och äta, så söta tillsammans<3
sen åkte vi med stina iaf till centralen där vi splittrades ifrån henne och gick till gamla stan och tog en fika på cafe Art.
där vi avr förut och firade min födelsedag, så mysigt<3
och åkte sedan hem, ska faktiskt sova snart är super trött.
men tack Linn&Jocke för en underbar dag/kväll <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0