jovana min jovana

baby no more lies im gonna keep it real this time cause i know that you're worth fighting for

Söndagen har varit något man saknat, hela dagen/kvällen har spenderats med en av mina absolut bästa vänner Jovana, som bjöd mig på bio, tack sötis!
vi såg på Patrik 1,5 och fick skjuss till Heron av pappa som också hämtade oss.
Filmen var en sådan film man kan se om och om, jag älskade hela filmen.
den rekommenderar jag starkt till dom som gillar svenska filmer!
även till dom som är "homofober", för även den värsta kan ändra åsikt.
och det budskapet kom fram i filmen.
Efter bion iaf åkte vi hem och gick ut på en långpromenad och kom hem nyss och klockan är 20.46.
då vi snackade om allt mellan himmel och jord, helt underbart att få ut allt.
i tanken på att det inte finns många man kan prata med sådär som jag vill i nya skolan.
allt där är mest en lek typ, inte mycket seriöst haha! men det älskar jag.
jaja nu ska jag iaf tvätta bort sminket och mysa ner mig i sängen och lyssna på musik och rita.
har inte gjort det på ett tag.
så vi hörs imorgon, måndag imorgon vilket innebär idrott - vi ska jogga-.- usch...
aja haha, hoppas ni haft en minst lika trevlig söndag som jag
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0