kladdkaka

har haft en hur mysig fredags kväll med mina absolut bästa vänner; nette jocke panto.
jag&jocke fick skjuss av min mamma till ica maxi där vi handlade läsk,kladdkaka, pingvinstångar och blommor hiih.
fick skjuss till tumba också där vi åkte till nette och överraskade henne med en sång och lite gotti gottt.
satt och pratade sen ringde panto och vi skulle möta henne vid stn sagt som gjort hemma hos nette igen fikade vi (igen) haha! sen gick vi alla och la oss i sängen och snacka om allt mellan himmel och jord eller mest "kärlek".
whatever, grabbsen ringde och fråga om jag skulle till repan, fick tacka nej idag.
var ju med mina älskade, vänner före allt.
vid 10 typ tog vi tåget till tumba och bussen.
fick damp på busschaffören som var en iskall jävel, hade bara lust och klappa till honom.
han var så jävla elak mot en man som satt i rullstol och inte kunde ta sig in, allt var bara om bussjävelns tider han ska passa! var så jävla irriterad men allt löste sig tillslut för jag tog insiativet till allt.
im a good girl, and he's a bad boy cause he don't even miss me
nu ska jag iaf. sova för imorgon bitti (bitti för mig) kommer panto hit, mysigt att ha henne här!
chill hela helgen, <3
hörs imorgon även bilder ska laddas upp
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0