let's take a walk

haha god kväll på er!
jag suger på att uppdatera, men har haft fullt upp hela dagen!
kom hem från skolan vid halv 5 trots att jag sluta halv 3, men bussen var full så fick gå till tumba o där träffa vi en massa folk så "missade" två bussar, kom hem snabbt sen ut med alex en stund.
efter det kom ja hem en stund sen centrum igen direkt och handlade puder och kollade kontot haha yeey har money!
haha sen beställde jag&pappa med oss mat, najs.
efter det hem o äta snabbt sen ut med jovana ett tag sen kom natalie också med hennes kille, och joinade oss.
och nu är jag hemma helt utmattad och ska nu ta en dusch sen sova.
har sv, arb, eng och HV imorgon, och måste orka ta mig upp imorgon också!
så nu ska jag sluta skriva för idag, vi hörs imorn!
Pusss&Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0