lördag kväll

tjabba tjena!
hoppas ni alla mår bra därute, för det gör inte jag.. smått bakis och trött som bara den.
fick ju ingen sömn inatt typ så den föröskte jag ta igen på en timma och en halv, men det vart bara raka motsatsen.
stina har nu åkt hem efter har varit här hela dagen, vi har kollat film, ätit, sovit lite och ätit och tv.
vi tänkte dra och bowla med leo&danne, men vi sov då haha!
skönt skönt, förutom att både jag&stina nu är sjuka, förskylningen is BACK!
smittad igår igen så, nu är hostan och skiten tillbaka. men men

idag blir det iaf. hemmakväll skulle ut igentligen men pallar inte, så tobbe kanske kommer hit och gör sällskap.

vore trevligt:) annars så ska jag nu kolla film och vi får höras senare

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0