lost without you

hur ska jag vara stark när du inte finns med?

tjabba tjena god eftermiddag!
gårddagen vart super lyckad! var först med söta linda och vi åkte till Tumba för att vara med Natta en stund, drog mot gulan och köpte pizza&godis and stuffs, träffa dawe,jakob,skytt och tobbe&victor!
mysmys, sen gick vi runt ett tag och sen var vi med stina,örn och tobbe jag och linda alltså för natta gick och hälsa på hos en polare.
sen så övertalade teo&david mig att komma till repan i brandbergen, först var jag tveksam men tvingade mig dit tillslut, så där vid 10 tiden, batteriet dog när jag kom till handen och missade bussen, så då blev jag lite sen och då vart killarna oroliga(a) i tanken på att dom inte heller fick tag i mig! i'm so sorry guys! haha, väl där kom världens gladaste/sötaste teo springade! david,tommy,mike och mira var där. mysigt folk! satt och drack lite öl,lyssnade musik och myste! sov där också och imorse så hade killarna endel att städa haha, sen var vi o handla sen tillbaka till repan och chilla. sen hade jag inget att åka på -.- så då fick mira betala sms-biljett :$ taaack sötis! så hon rädda mig så att jag kom hem.
kom hem vid 2 tiden idag, men jag hade jätte kul igår med allt folk som jag umgicks med!
sen var det speciellt kul att umgås med linda!<3 love u
idag är det iaf. mysig hemmakväll med mamma&pappa, ska spela lite spel och sådana saker och äta god middag.
ska bli super skönt, i tanken på att sömn fick man inte tillräckligt av som förra fredagen höhö.
juste natta kanske kommer hit idag? mysigt värre.
men vi hörs sen, mamma ropar!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0