mission

tjabba tjena!
klockan är nu 20.28 och jag har än inte käkat middag eller något, måste göra matten också.
usch och ett bad ska jag också hinna med, men allt ordnar sig haha!
imorgon är det bara HV hela förmiddagen sen slutar vi! skönt, ojuste ska ringa jennifer också nu.
men har annars varit med min käraste granne jovana, trevligt trevligt.
och fick ett sms av linda.s glad jag blir då! hon skulle kolla hur allt var med mig och sa att hon saknade mig!
jag saknar henne så himla mycketa att ni förstår inte!
kanske tar mig en liten tripp dit på lovet om vi i familjen ska hälsa på släkten där så,
men nej nu är det käk som gäller!
ärtsoppa&våfflor blir det, det är bara så jäääävla torsdag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0