multivitavin

tjodiluu!
sitter nu hemma hos mig med min käraste stina, vi kom hem för nån timma sen.
igår iaf. så drog jag hem till stina och kröka lite, efter ett tag ringde Danne och då drog vi oss mot söder nånstans för att träffa dom och dricka lite och så.
sen drog vi till nån park grejs där det var fullt med folk, sen bestämde vi oss för att dra till brandbergen till mike och deras repa, där befann sig två tjejer och tommy,mike och teo!
satt och drack en stund till och lyssnade musik och allt sådant, pratade om allt mellan himmel&jord.
sen drog mike och en brud hemåt, och teo försökte lära mig att spela gitarr/trummor, men det gick som det gick.
sen däckade stina&tommy, och jag&teo var uppe tills typ efter 7 på morgonen nångång efter ja, haha.
sen låg vi i soffan ett tag sen så krypte vi oss ner med tommy, sen vid halv 11 nångång vaknade stina till liv och då drog vi oss hemåt.
och nu är vi här och ska nu käka & kolla film, så hörs sen
PUSS

Kommentarer
Postat av: J

jag älskar dig jenny <3

2008-09-06 @ 13:54:56
URL: http://nettee.blogg.se/
Postat av: jenny

jag älskar dig också min nette<3

2008-09-06 @ 16:09:12
URL: http://onesecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0