my day

skoldagen idag gick riktigt bra.
HV gick också as bra, är nöjd med mina insatser haha!
sen hade vi första lektionen med Kultur och Stilhistorna, som förövrigt var ett intressant ämne.
för första gången gillar jag ett ämne, konstigt...
aja, efter skolan jobbade jag med träffade stina först i stan en snabbis för en kaffe, mys!
sen efter det gick jag och mamma hem till farmor&farfar på middag med några till från tjocka släkten, mys.
så nu är jag hemma helt utmattad precis duschat och ska nu göra min Ma läxa.
kul? nepp sen är det dags för sleep time.
är super trött, men skönt nog har jag bara HV imorgon så slutar 12. LYX
sen får jag se vad som händer imorgon, har planerat att iaf. träffa stina, nette & natty som jag säger från skolan.
trevligt trevligt, ska nog försöka dra mig på nått krök eller så också. längesen, juh.
men nej nu ska jag plugga!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0