ovanligt

jag älskar hösten

måndagen har typ svept förbi, hinner knappt med.
skoldagen gick bra, likaså idrotten som var riktigt jävla jobbig för min kondis!
bara att fråga natta&tobbe liksom, haha (a)
väl hemm käkade ja och drog iväg och träna med grannen, riktigt tufft.
så efter träningen var jag ensam hemma så det vart tända ljus överallt, håkan hellström i högtalarna som jag nästan aldrig lyssnar på såhär dags, men det vart så iaf. och ett bubbelbad med tända ljus och loka och en jäkla massa is och ansiktsmask! aaah så underbart.
sen var det plugg, som gick ok haha och idol tittande!
är så nyfiken på vem som åker ut :o
Men men skola imorgon igen, lite jobbigt men kul.
skolfoto på onsdag, yeey har inte ett piss att dra på mig ÄNNU roligare-.-
aja syrran kommer ju hem på torsdag, det är ju positivt.
och min skönhetssömn som aldrig existerat kan ju för engångsskull fungera så fotot inte ser ut som en röv på onsdag som då förvandlas till onddag..
jag ber till gud så att jag för engångsskull kan visa upp fotot utan att själv svimma.
jag vill att mormor ska få ett foto vilket hon inte fått dom senaste åren, DÄR HAR VI EN ORSAK!
'gode gud, kan du inte vara så snäll och rädda mitt foto från att se ut som en röv för engångsskull
mormor skulle bli så besviken om hon inte fick sig ett fotografi av mig tredjeåret i rad.
jag behöver det här, snälla snälla gud jag ber dig så,
jag ska vara en duktig flicka och tilloch med börja bli trevlig mot dawe&kim då.
Amen'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0