tisdag

skoldagen gick något väldigt fort idag, kanske föratt ja kom lite sent? och fick en utskällning haha!
men men så kan det gå, imorgon har jag prov i arbetsmiljö, känner mig lite oförberedd, men ska ge allt!
så ska öva förfullt nu, men iaf. hv gick bra idag, och sen hade jag sv och ma!
sen efter skolan kom mamma och hämtade mig och natta och vi åkte till bauhaus och fixa lite, gick ju super!
sen tillbaka till skolan och fixade oss inför tjejmiddagen med alla andra tjejer i skolan.
det vart tacos till middag och massa godis och sen glass med maränger och allt till efterrätt.
sen satt vi alla och pratade allmänt och jag&linn larvade oss hur mycket som helst!
snusade choklad haha så jäkla kul, bilder kommer upp imorgon när jag fått dom av linn :)
Men tack alla treor som ordnade allt och alla andra tjejer i skolan <3
och nu är jag hemma efter en helskön dag/kväll i skolan och ska ta ett varmt bad och plugga arb.
så vi hörs imorgon !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0