yesterday

gårddagen med familjen´+gäster var jätte mysig!
god mat och allt hihi
slocknade nångång efter tolv var ju förjävla trött.
men .. mycket sömn fick man ju inte!
eftersom teo ringde klockan 2, amin smsde innan, alan smsar halv 5.
ahdu.. jag är trött
och inte nog med det skulle jag upp 9 imorse för att gratta pappa på sin namnsdag!
då han fick trisslotter av mig, sen drog jag o kollade på jespers match sådär vid kvart i tio på morgonen.
och kom hem käkade och har kollat idol reprisen och ska snart ta ett bad.
är ju nöjd med håret men det är för glansigt, gillar jag inte haha.
så ska fixa med det sen sega o kolla på gossip girl
PUSS

(skola imorgon, orkar inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0