kul

haha igår glömde jag helt bort att jag skulle iväg till en vän i familjen och fixa med deras data o lära gubben där lite vett om datorer, tur nog påminde mami mig så jag&pappa kilade dit.
fick sig lite cäsh hihi alltid bra att ha
när vi var klara där borta så kom Jocke och hämtade mig och vi åkte hem till honom för att kolla på mirrors och en annan film, och myste såklart lite:) hihi
var hemma igen vid 3 tiden och sov gott o länge.

idag har jag inte gjort mycket, tvättstuga, promenad med hunden, pratat med linda och bokat tandläkare eftersom jag glömde min tid i måndags.. 
tror nog att jag ska ner o klippa mig idag och köpa hårfärg, behövs för barret.
ska fråga om jovana&linda kan joina mig hihi,
nej nu är det lite mer tvättstuga och bädda sängen o skit

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0