little miss sunshine

snacka om att vara trött,
igår var det en riktig hemmakväll med pappa&jocke, vi kollade batman hihi och käkade godis och allt sånt dära.
sen glodde vi på Beck, sen så låg vi och kolla tv typ halva natten och somnade väl ett x antal gånger...
vid 5 imorse orkade vi oss upp för att öppna bommen så han kunde få ut bilen, sen sov jag till runt 12 imorse.
underbart!

var i centrum med pappa, då jag fick min drömväska och ett par chinos av päronen, tackar :)<3
nu ska rummet städas eller alla kläder ska vikas och skit.. sen en dusch och middag.
gott gott
sen ikväll ska jag till Jocke om det finns ork för det, är verkligen helt död.
så får se

see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0